close

墊墊

這是網友很推薦的墊墊, 姐姐希望我有可以舒服躺躺的地方, 所以在Daiso 買了一個只要$39的墊墊給我, 還有兩種顏色~

雖然你每次都強抱我更要親親我, 不過看妳對我還不錯, 就給妳點面子啦~謝謝姐姐 

The pad, which is available in Daiso, has been recommended by some people online. There are two colors available. I love my big sister although she tries to hold and kiss me every time when she sees me. OK! I can let you do that and make you happy since I love you a lot!

 

我萌嗎?  

model 中的 model 示範, 不錯喔~

See! I look like the best model in all those cat models.

arrow
arrow
    文章標籤
    貓墊
    全站熱搜

    Emma Boo 姐 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()